Κυριακή 17 Ιουνίου 2007

Γιατί θα ψηφίσω Φιλελεύθερη Συμμαχία

  • Γιατί είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και βαρέθηκα να πληρώνω την υπέρογκη φορολογία του κράτους, να εκβιάζομαι από τους διεφθαρμένους λειτουργούς του, να με θεωρούν κλέφτη όλοι οι βολεμένοι και να είμαι το θήραμα σε κάθε είδους «σαφάρι» που οργανώνει κάθε τρεις και λίγο το κράτος για να ταΐσει τα ρουσφέτια του.

  • Γιατί βαρέθηκα να πληρώνω το μισό μισθό μου σε ασφαλιστικές εισφορές και να με έχουν πέντε ώρες στις ουρές του ΙΚΑ, να με πετάνε σε ράντζα σε ελεεινά δημόσια νοσοκομεία. Γιατί οι εισφορές μου είναι λεφτά δικά μου και θέλω να διαχειρίζομαι εγώ και όχι το κάθε κόμμα που με την πρόφαση της διαχείρισης τα κλέβει για να αγοράσει ψήφους μοιράζοντας συντάξεις αφειδώς σε όποιον να ‘ναι.

  • Γιατί σα γονιός θέλω να επιλέγω ο ίδιος ελεύθερα το σχολείο που θεωρώ καλύτερο και τους δασκάλους που θεωρώ ικανότερους για το παιδί μου και όχι να αναγκάζομαι να πληρώνω φροντιστήριο γι΄ αυτό. Γιατί τη δημόσια παιδεία την πληρώνω από την τσέπη μου και απαιτώ να διαλέγω τους καλύτερους εγώ και όχι να μου επιβάλλεται από το κράτος και τους συνδικαλιστές του ότι βολεύει αυτούς.

  • Γιατί σα φοιτητής θέλω να πάρω όσο καλύτερες γνώσεις μπορώ και όχι ότι μου επιτρέψουν τα καθοδηγούμενα βολεμένα όργανα των κομμάτων. Γιατί δεν με νοιάζει ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του πανεπιστημίου: Με νοιάζει μόνο πόσα εφόδια και γνώσεις θα μου δώσει.

  • Γιατί είμαι ιδιωτικός υπάλληλος και δεν θέλω να πληρώνω φόρους και εισφορές ώστε να εξασφαλίζουν άλλοι προνόμια σε βάρος μου. Γιατί όσο πιο βαριά φορολογούν τις επιχειρήσεις τόσο πιο μακρινό γίνεται για μένα το όνειρο της αύξησης και τόσο πιο κοντινός ο εφιάλτης της απόλυσης.

  • Γιατί είμαι φορολογούμενος και δεν δέχομαι τα χρήματά μου να χάνονται στην διατήρηση ελλειμματικών κρατικών επιχειρήσεων σε τομείς που μπορεί ο ιδιωτικός τομέας να προσφέρει καλύτερες και φθηνότερες αντίστοιχες υπηρεσίες. Γιατί στις ιδιωτικές επιχειρήσεις μπορώ να βρω και εγώ δουλειά ενώ στις κρατικές βρίσκουν μόνο οι «δικοί τους»

  • Γιατί είμαι δημόσιος υπάλληλος και δεν αντέχω να βλέπω κομματόσκυλα να αρπάζουν τις προαγωγές. Γιατί δεν θέλω η δουλειά μου να είναι αντικείμενο πολιτικής συναλλαγής. Γιατί θέλω η δουλειά μου να κρίνεται και αν είναι καλύτερη να πληρώνομαι καλύτερα.

  • Γιατί είμαι νέος και άνεργος και δεν θέλω να υποχρεωθώ σε κανέναν πολιτικό για να μου βρει δουλειά. Ούτε να υπαγορεύει στις επιχειρήσεις τον «ελάχιστο μισθό» ή τα «ελάχιστα προνόμια» με αποτέλεσμα εγώ να μένω διαρκώς άνεργος. Να με αφήσει να διαπραγματευτώ ελεύθερα την αξία της δουλειάς μου για να μπορέσω επιτέλους να αποκτήσω «προϋπηρεσία» και να βρω έναν αξιοπρεπή μισθό.

  • Γιατί είμαι νέος και άνεργος και δεν μπορώ να βρω δουλειά στο αντικείμενό μου επειδή δεν γίνονται επενδύσεις και δεν δημιουργούνται θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Αν το κράτος δεν μπορεί να μου βρει δουλειά ας αφήσει ελεύθερες τις επιχειρήσεις. Αυτές θα μου βρουν.

  • Γιατί δεν πιστεύω ότι η χρήση ναρκωτικών πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ποινικό αδίκημα

  • Γιατί δεν πιστεύω ότι ο Στρατός πρέπει να είναι υποχρεωτικός για όλους αλλά επαγγελματικός

  • Γιατί δεν δέχομαι κανένας συμπολίτης μου να υφίστανται διακρίσεις λόγω εθνοτικού, φυλετικού, θρησκευτικού ή σεξουαλικού ή οιουδήποτε άλλου αυτοπροσδιορισμού ή προσανατολισμού αν δεν παραβιάζει δικαιώματα άλλων.

  • Γιατί βαρέθηκα τόσα χρόνια να μου τα παίρνουν από παντού, να μην μου προσφέρουν τίποτα και να μου λένε ότι «για όλα φταίνε οι Αμερικάνοι»

  • Γιατί τώρα υπάρχει το διαδίκτυο και δεν είμαι υποχρεωμένος να μασάω ότι πληροφόρηση μου «πασάρουν».

  • Γιατί είναι μια πρωτοβουλία απλών πολιτών που αποφάσισαν να κάνουν επιτέλους κάτι, μια παρέα που όλο και μεγαλώνει, και που θέλω και εγώ να εκφραστώ μαζί τους. Γιατί πρέπει επιτέλους να κάνω κάτι, όσο μικρό κι αν είναι.

  • Γιατί δεν θέλω για άλλα 4 χρόνια να συνεχίσω με χάλια παιδεία, χάλια υγεία, χάλια υπηρεσίες, μηδενικές επενδύσεις και ανύπαρκτη προστασία των ατομικών δικαιωμάτων χωρίς να έχω τουλάχιστον κάνει κάτι. Και το μικρότερο απ΄ όλα, είναι να προωθήσω αυτό το email σε όσους γνωρίζω. Ίσως κάπου εκεί υπάρχει κάποιος ακόμη που «τους βαρέθηκε». Και ίσως στο τέλος ακουστεί και η δική μας φωνή.


Ένα νέο κόμμα

Από νέους ανθρώπους

Για μια νέα Ελλάδα

www.greekliberals.net

1 σχόλιο:

philos είπε...

Χαίρομαι κάθε φορά που βλέπω έναν άνθρωπο να εκφράζεται και να "κάνει κάτι, όσο μικρό και αν είναι".
Μακάρι να χτίσουμε σιγά αλλά σταθερά μία καινούρια αντίληψη για το πως πρέπει να μας κυβερνάνε και στην τελική αν οι επαγγελματίες πολιτικοί μας είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως να κυβερνήσουμε εμείς, οι απλοί πολίτες!
Καλή σου ημέρα!